BeFit Catering Dietetyczny

Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG PRZYGOTOWANIA I DOSTAWY POSIŁKÓW W RAMACH CATERINGU DIETETYCZNEGO BE FIT

Rozdział I
Postanowienia Ogólne

§1. 1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług, świadczonych przez Gastro Faza prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą Gastro Faza Tomasz Chojnacki, Małgorzata Droździak S.C ul. Kielnieńska 191 80-299 Gdańsk, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod NIP 5842859837, zwanym dalej „Be Fit Catering Dietetyczny”.

2. Usługodawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy Świadczenia Usług.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednio przepisy prawa.

§2.  Definicje użytych sformułowań w tym regulaminie:

1. Usługi — Przygotowanie i dostarczanie przez „Be Fit” posiłków w zestawach w ramach tzw. cateringu dietetycznego.

2. Klient — osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną korzystająca z usług.

3. Cennik — cena usług opublikowana na stronie internetowej https://befitcatering.pl/zamowienie/#/ .

4. Serwis – serwis internetowy znajdujący się pod adresem https://befitcatering.pl

 
Rozdział II
Przedmiot Zamówienia

§3. 1. Przedmiotem zamówienia („Zamówienie”) jest Usługa albo Usługi w wybranym przez Klienta, jednym z poniższych wariantów („Zestaw”):

– Dieta standard (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000, 2500 kcal)

– 5 daniowa.

– Dieta Vege  (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000, 2500 kcal)

– 5 daniowa.

– Dieta Vege + Fish  (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000, 2500 kcal)

– 5 daniowa.

– Dieta Vege + Lactose Free  (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000, 2500 kcal)

– 5 daniowa.

– Dieta Lactose Free (1200 kcal, 1500 kcal,1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal)
– 5 daniowa.

– Dieta Sport ( 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal, 3500 kcal )
– 5 daniowa.

– Dieta Śródziemnomorska ( 1200 kcal, 1500 kcal,1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal)
– 5 daniowa.

– Dieta Office Box ( 1800kcal )
– 3 daniowa.

 4.  Każdy z posiłków dostarczany jest w szczelnie zamkniętym pojemniku, opatrzonym samoprzylepną etykietą, zawierającą informację o jego rodzaju, terminie przydatności i warunkach przechowywania, umieszczonym wraz z innymi, wchodzącymi w skład Zestawu posiłkami w opakowaniu zbiorczym – torba papierowa z logo „Be Fit catering Dietetyczny”.

5.  Ceny poszczególnych Zestawów, obowiązujące w dniu złożenia danego Zamówienia określone są w cenniku „Be Fit”(„Cennik”), dostępnym pod adresem www.befitcatering.pl

§4. „Be Fit Catering Dietetyczny” dokłada najwyższej staranności aby przedmiot zamówienia był wolny od wad.

 
Rozdział III

§ 5 1. Założenie Konta jest bezpłatne. Założenie konta jest obligatoryjne dla użytkowników chcących korzystać z Usług. 

2. Założenie konta jest momentem zawarcia Umowy. Umowa o świadczenie usługi Konta jest zawierana na czas nieokreślony.

3. Klientowi przysługuje prawo usunięcia Konta. Moment usunięcia Konta jest momentem rozwiązania umowy o świadczenie usług.

4. Konto ma na celu udostępnienie jego funkcjonalności, w tym umożliwienie użytkownikowi dokonywania zamówień za pomocą Serwisu.

5. Konto zostaje założone przez „Be Fit” z chwilą złożenia zamówienia telefonicznie / drogą elektroniczną lub przez Klienta po wypełnieniu formularza na stronie https://befitcatering.pl/zamówcatering/

6.Konto może być używane jedynie do celów zgodnych z przeznaczeniem określonym w Regulaminie i zgodnie z obowiązującym prawem. Zakazane jest dostarczanie przez i do systemu teleinformatycznego Usługodawcy przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, a także:

a) powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną,

b) naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

8. Wszelkie zamieszczone w Serwisie treści, w szczególności znaki towarowe, logotypy, zdjęcia są własnością „Be Fit” i chronione są prawem.

Rozdział IV
Złożenie zamówienia i ochrona danych osobowych

§6. 1. Zamówienie Usług następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez Klienta:

1. poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@befitcatering.pl

2. telefonicznie pod nr tel.: 735-181-995, 794-781-195 .

3. on-line poprzez formularz znajdujący się na stronie www.befitcatering.pl;

4.on-line poprzez komunikator Messenger portalu społecznościowego Facebook, wysyłając wiadomość na oficjalny profil „Be Fit -Catering Dietetyczny” dostępny pod adresem https://www.facebook.com/befitcatering/;

2. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie danych przez Sprzedawcę oraz Podmioty Zewnętrzne. Dane osobowe, które są przetwarzane oraz cel ich przetwarzania to:

Dane osobowe Cel przetwarzania
Imię i nazwisko Weryfikacja płatności, uwag klienta oraz utrzymywanie korespondencji e-mail, dokonywanie zmian w zamówieniu, dostawach.
Adres e-mail Korespondencja e-mail, kontakt z klientem, rozliczenie zamówień oraz informowanie o ewentualnych zmianach w zamówieniu.
Numer telefonu Informowanie o nagłych opóźnieniach w dostawie, zmianach, czy przerwach w pracy cateringu oraz do kontaktu w razie trudności z dostawą  produktu
Adres dostawy Dostawa produktu, naliczanie zniżek lub dopłat za dostawę.

Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Sprzedawcę określa „Polityka prywatności” cateringu dietetycznego dostępnego na stronie www.befitcatering.pl w zakładce „rodo ”.

3. Zamówienia złożone w dni od poniedziałku do środy oraz od piątku do niedzieli będą realizowane  najszybciej od trzeciego dnia następującego po dacie złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w czwartki będą realizowane od czwartego dnia następującego po dacie złożenia zamówienia. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy.

4. Przyjęcie i zrealizowanie zamówienia nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności „Be Fit” za ewentualne: wpływ na zdrowie/ samopoczucie Klienta/ reakcje alergiczne/ interakcje z przyjmowanymi przez Klienta lekami.

5. Z możliwości zamówienia dnia próbnego można skorzystać wyłącznie raz. W chwili podjęcia zamówienia przez klienta- musi to być jego pierwsze zamówienie cateringu dietetycznego Be Fit.

Rozdział V
Płatność za zamówienie

§7. 1. Zamawiający zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie.
2.  Istnieją sposoby płatności, takie jak:

1) przelew bankowy na wskazany w potwierdzeniu Zamówienia rachunek bankowy.

2)  za pośrednictwem udostępnionego przez „Be Fit ” na swojej stronie internetowej systemu płatności elektronicznych (on-line).

3. Za dzień płatności uważany jest:

1. w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 to dzień uznania rachunku bankowego Klienta kwotą należności za dane Zamówienie;

2. w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 to dzień otrzymania przez „Be Fit” potwierdzenia zapłaty od operatora systemu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 albo – jeśli „Be Fit” otrzyma takie potwierdzenie do godz. 1900 3 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia;

3. W innym przypadku realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu do momentu zaksięgowania płatności.

4.  „Be FIt” uprawniony jest do wstrzymania realizacji zamówienia do otrzymania należności za dane zamówienie za przekazaniem Zamawiającemu stosownej informacji droga telefoniczną lub mailową. W razie skorzystania z tego uprawnienia przez „Be Fit” za dzień złożenia zamówienia uważany będzie dzień zaksięgowania na rachunku „Be Fit” należności.

Rozdział VI
Dostawa 

§8. 1. Dostawa Zamówienia odbywa się:

– dla aglomeracji Trójmiejskiej oraz okolic między godz. 18:00  05:00

2. „Be Fit” zastrzegają prawo do odmowy dostarczenia danej diety do adresu wskazanego przez Klienta ze względów technicznych leżących po stronie „Be Fit” – klient jest informowany o tym fakcie przed złożeniem zamówienia. I Ustalany jest inny termin dostarczenia.

3. W razie uniemożliwienia realizacji dostawy Zamówienia pod wybranym adresem w godzinach dostaw określonych w regulaminie lub nieodebrania przez Klienta Zamówienia i niezgłoszenia tego faktu do godz. 1900 na 3 dni przed danym dniem, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania zamówienia.

Rozdział VII
Zmiana zamówienia

§9. 1. Klient uprawniony jest do zmiany zamówienia.

2. Zmiana może dotyczyć terminów poszczególnych dostaw lub adresu dostawy.

3. O zamiarze zmiany zamówienia w danym dniu Klient zobowiązany jest poinformować „Be FIt” zgodnie z §5 ust. 1

4. Klient uprawniony jest do zmiany Zamówienia w wybranym przez siebie dniu nie później niż do godz. 19:00 na 3 dni robocze przed planowaną datą zamówienia. Zmiany dokonać można poprzez Konto klienta lub kontakt telefoniczny/drogą elektroniczną z „Be Fit”

5. Zmianę uważa się za dokonana z chwilą otrzymania przez Klienta od „Be Fit” wiadomości zawierającej jej potwierdzenie.

6. Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, jaka została przeniesiona . Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania.

7. W przypadku zmian skutkujących niedopłatą Klient zobowiązany jest do uiszczenia brakującej kwoty zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.

§10. W przypadku zmiany diety w trakcie trwania zamówienia na pakiet o wyższej wartości, klient zobowiązany jest dokonać dopłaty do godz. 19:00 na 3 dni przed wprowadzeniem zmian.

Rozdział VIII
Reklamacje oraz odstąpienie od umowy

§11.

  1. W razie niezgodności przedmiotu zamówienia lub sposobu jego realizacji z niniejszym regulaminem lub złożonym zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja powinna zostać złożona za pośrednictwem maila, telefonicznie na wskazane Dane kontaktowe lub na adres Usługodawcy.
  3. Reklamacje uznaje się za doręczoną Usługodawcy:
    1. gdy reklamacja została złożona drogą telefoniczną: z chwilą przekazania jej treści Usługodawcy;
    2. gdy reklamacja została złożona mailowo: z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji od Usługodawcy.
  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar lub Produkt, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar lub Produkt należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany powyżej lub przekazać go dnia następnego kurierowi po wcześniejszym ustaleniu tego z Usługodawcą.
  5. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  6. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  7. Usługodawca jest zobowiązana do rozpatrzenia reklamacji w terminie 5 Dni Roboczych. W przypadku uwzględnienie reklamacji Usługodawca zobowiązany jest do wymiany Zamówienia będącego przedmiotem reklamacji albo wchodzącego w jego skład posiłku/posiłków, po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem terminu wymiany lub zaproponowania innego rozwiązania.
  8. W przypadku stwierdzenia przez Usługodawcę, że reklamacja nie jest zasadna, w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu reklamacji z Zamówieniem, Usługodawca poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 5 Dni Roboczych przedstawiając stosowne uzasadnienie.
  9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji lub braku możliwości dostarczenia Klientowi, będącego przedmiotem wymiany, posiłku lub posiłków z przyczyn leżących po stronie Klienta, Usługodawcy należna będzie pełna kwota odpowiadająca wartości Zamówienia.
  10. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Usługodawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.eu¬ropa.eu/consumers/odr/.

§12.  Odstąpienie od Umowy

  1. Usługodawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy Zamówienia Produktów, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy.
  2. W przypadku zaistnienia okoliczności powodujących, że Klient nie będzie mógł korzystać z Zamówienia z powodu okoliczności, na które nie miał wpływu, zobowiązany jest zawiadomić o tym Usługodawcę. W zależności od okoliczności Usługodawca w porozumieniu z Klientem podejmie decyzje o zmianie terminu dostarczenia pozostałej części Zamówienia lub o rozwiązaniu Umowy i zwrocie Klientowi części wpłaconych środków za niewykorzystaną część Zamówienia.
  3. W przypadku rezygnacji z Zamówienia i rozwiązaniu Umowy w czasie jej trwania, Klienta obowiązuje rozliczenie wykorzystanej częściowo diety w cenach dni pojedynczych pomniejszone o udzielone rabaty.
  4. Usługodawca dokona zwrotu wpłaconych i niewykorzystanych środków nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy na rachunek, z którego dokonano płatności za Zamówienie lub inny wskazany przez Klienta w oświadczeniu.


 

Rozdział IX
Polityka Prywatności

§13.  Wszystkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie rejestracji zamówienia są gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych

(Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz Rozporządzeniem PE 2016/679. Dane te nie będą użyczane, ani udostępniane osobom trzecim i będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w celach realizacji zamówienia i celach marketingowych. Administratorem danych jest Gastro Faza  , prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Gastro Faza Tomasz Chojnacki, Małgorzata Droździak S.C ul.Kielnieńska 191 80-299 Gdańsk, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod NIP 5842859837. Dostęp Klienta do swoich danych osobowych oraz zmiana lub poprawienie jest prawem Klienta i można tego dokonać kontaktując się z konsultantem Be Fit. Podanie swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania zrealizowanie zamówienia będzie niemożliwe.

Rozdział X
Postanowienia końcowe

1. Kupujący oświadcza, że akceptuje treść niniejszego regulaminu

2. Wszelkie świadome działania odnoszące się m.in. do Przedmiotu zamówienia czy przebiegu transakcji i rozprzestrzenianie ich za pomocą środków masowego przekazu  powinny być zredagowane w sposób przejrzysty i zrozumiały, nadto nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich- w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji. W przypadku naruszenia powyższego przepisu Sprzedający ma prawo do zaprzestania realizacji usług w trybie natychmiastowym przekazując Zamawiającemu stosowną informację drogą telefoniczną lub elektroniczną.